אריאל מרגלית

אריאל מרגלית (38) הקים לפני עשר שנים את ARMA Media, אחת מחברות הפרסום העצמאיות המצליחות בסין עם לקוחות כמו נייק, אדידס, דיסני, בי פי, קונברס ומותגים נוספים ועם חברות היי-טק כמו סייברארק, אקווה סקיוריטי וקומטק-מד. הפורטפוליו של החברה עשיר בסיפורי הצלחה בסין. ל- ARMA Media משרדים בשנחאי, הונג קונג, תל אביב, ברצלונה וניו יורק.

אריאל, שמוכר לקהל הישראלי מעבודתו כמגיש בטלוויזיה, עזב ב- 2008 את מסלול הגשת המהדורה בערוץ עשר כדי לנסוע לשנחאי ולהתמחות בשיווק בשוק הסיני. הוא בעל שני תארים שניים עם התמחות בסין מבית הספר לכלכלה של לונדון ומאוניברסיטת פודן שבשנחאי ודובר סינית.

אריאל מרבה להרצות בפורומים של בי.אם.וו, די-צייט, הבנק הבינלאומי באסיה ופורום אובזרבר לממשל גלובלי, על חדירה לסין ושיווק לצרכן הסיני, דיגיטליזציה ואורבניזציה בסין, עתיד מלחמת הסחר בין ארה״ב וסין, ומקומה של ישראל בסדר העולמי הסיני.