אריאל מרגלית

אריאל מרגלית (38) הקים לפני עשר שנים את ARMA Media, אחת מחברות הפרסום העצמאיות המצליחות בסין עם לקוחות כמו נייק, אדידס, דיסני, בי פי, קונברס ומותגים נוספים ועם חברות היי-טק כמו סייברארק, אקווה סקיוריטי וקומטק-מד. הפורטפוליו של החברה עשיר בסיפורי הצלחה בסין. ל- ARMA Media משרדים בשנחאי, הונג קונג, תל אביב, ברצלונה וניו יורק.

אריאל, שמוכר לקהל הישראלי מעבודתו כמגיש בטלוויזיה, עזב ב- 2008 את מסלול הגשת המהדורה בערוץ עשר כדי לנסוע לשנחאי ולהתמחות בשיווק בשוק הסיני. הוא בעל שני תארים שניים עם התמחות בסין מבית הספר לכלכלה של לונדון ומאוניברסיטת פודן שבשנחאי ודובר סינית.

אריאל מרבה להרצות בפורומים של בי.אם.וו, די-צייט, הבנק הבינלאומי באסיה ופורום אובזרבר לממשל גלובלי, על חדירה לסין ושיווק לצרכן הסיני, דיגיטליזציה ואורבניזציה בסין, עתיד מלחמת הסחר בין ארה״ב וסין, ומקומה של ישראל בסדר העולמי הסיני.

 
סין 2020 – בין אוטופיה לדיסטופיה

בתוך שנים ספורות סין תעקוף את ארה״ב ותהפוך לכלכלה הגדולה והחזקה בעולם. עם 1.4 מיליארד תושבים סין לעד תנצח במאבק המספרי, אבל כמה אנחנו יודעים על האתגרים שעומדים בפני סין בעשור הקרוב ואלה שעומדים בפני מי שרוצה לקחת חלק בסיפור ההצלחה שלה?

איך קרה שבסין אפילו קבצנים גובים כסף בסמארטפון? האם הגידול העצום בצרכנות בקרב המעמד הבינוני בסין הוא בר קיימא? מדוע הסינים אינם מביאים לעולם יותר מילד אחד למרות שאיסור הילודה הוסר? מה משמעות שיטת דירוג האזרחים בסין? מהי השפה הסודית של האינטרנט? ומהם כמה כללי אצבע שכל מי שרוצה להצליח בסין חייב לדעת?

בהרצאה ״סין - בין אוטופיה לדיסטופיה״, אריאל מרגלית חושף את הקהל לסין שמעבר לחומת האש, דרך ניסיונו האישי כמי שהקים לפני עשור את אחד ממשרדי הפרסום העצמאיים המצליחים בסין. מדוע עזב קריירה בטלוויזיה בישראל לטובת התמחות בשיווק בשוק הסיני? למה הפסיק לשתות בארוחות עסקיות? ומדוע הוא מאמין שכל ילד להורים נבונים צריך ללמוד סינית?

ההרצאה ניתנת בעברית/אנגלית ועשירה במולטימדיה.